کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317892 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استقبال شدید امریکایی ها از نکسوس ۴ ال جی

Nexus 4
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گوشی ال جی نکسوس ۴ از طریق وب سایت تی موبایل در امریکا بطور کامل به فروش رفته است. این گوشی جدید، شبکه ۴۲Mbps HSPA+ شرکت تی موبایل را در امریکا ساپورت میکند. قیمت خدمات این شرکت برای دو سال مبلغ ۱۹۹ دلار تعیین شده است.

شرکت تی موبایل هنوز اعلام نکرده که در چه تاریخی دور جدید فروش نکسوس ۴ آغاز خواهد شد. بر اساس اخبار موجود مرحله بعدی فروش این محصول از چند هفته دیگر آغاز خواهد شد زیرا فروشگاه گوگل هنوز اجازه فروش مجدد آن را به این شرکت امریکایی نداده است.

همچنین در استرلیا، کانادا و اروپا نیز نکسوس ۴ از طریق گوگل به فروش میرود که در آنجا نیز فروش این محصول با استقبال فراوانی روبرو شده است. شرکت گوگل به مشتریانی که موفق به خرید این محصول نشده اند اعلام کرد سه هفته دیگر فروش این محصول از طریق فروشگاه گوگل بصورت آن لاین آغاز خواهد شد.

برخی کاربران کانادایی این گوشی اعلام کرده اند که با تغیر برخی تنظیمات این گوشی خدمات LTE را بصورت بسیار ضعیفی دریافت میکنند که این مشکل بر اساس اعلام شرکت گوگل بزودی برطرف خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12200 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/09/07 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر